Thursday, May 26, 2016

MIDA LAPSED SPORDIPÄEVAST ARVASID...

Eile toimus spordivõistlus: pallivise, kaugushüpe, 60 m jooks, jooksuvõistlus, teatejooks.





Käisime Kuristiku kooli gümnaasiumi staadionil. Seal saime sporti teha, teistega võistelda, südamele ja tervisele head teha, trenni teha, kere tugevaks teha ja ennast vormis hoida. Tegime soojendust ka.


Seal oli vinge, lahe, hästi toredalt korraldatud. Jooks oli hea. Plats oli hea kus joosta. Hea, et sai mujalt lastega võistelda. Pendelteatejooks meeldis. Kõik jooksuga seotud asjad meeldisid. Kaugushüpe meeldis, sest oli suur liivakast ja pikem jooksumaa. MULLE MEELDIB JOOSTA! Autasustamine mulle meeldis, aga ma ei saanud midagi. Jõuväljak meeldis ka. Pallivise meeldis, pall oli nii hea!
Jooksuvõistluse oleksin võinud mina võita! Ma oleks võinud palli natukene kaugemale visata. Ma oleks võinud kõiki esimese klassi poisse ka võita.
Nüüd hakkan veel rohkem jalgadele ja kätele trenni tegema.


No comments: