Monday, January 31, 2011

Suusakool. Suusakepid.


Õpetage lapsele kohe suusakeppide õiget hoidu:
* pane käsi aasast läbi
* kontrollimiseks tõsta käsi üles- kepp jääb rippuma
* toeta kepp maha ja võta käepideme ümbert kinni

Monday, January 17, 2011

Pallimäng "Põrkav pall"


Mängijad võtavad kordamööda tennisepalli, viskavad selle jõuga vastu maad ja loevad kokku, mitu põrget pall teeb, enne kui maha jääb. Põrkavat palli ei tohi puudutada. Võidab see, kelle pall põrkab kõige rohkem kordi.
Miloš Zapletal "1000 mängu"

Thursday, January 13, 2011

Mari-Ann'e suusakool tegutseb!


Kõik lapsed, kellele meeldib suusatada ja kel suusad olemas, võtke need lasteaeda kaasa! Aitan teil neid alla panna ja õpetan suusatama.
Kohtume õues kell 11.00-12.00.
Hüva nõu leiad veel "Soovitusi riietumiseks suusatunnis" alt.

Tuesday, January 11, 2011

Viskemäng kõige pisematele

Viska pall üle nööri

Eesmärk: laps õpib viskama palli kahe käega üle takistuse.
Mängu käik: laste rinna kõrgusele pannakse üles nöör või võrk. Nöörist mõlemale poole 1 m kaugusele tõmmatakse joon. Mängijad seisavad joone taga, pooled ühel, pooled teisel pool. Õpetaja märguande peale visatakse pallid üle nööri. Mängijad püüavad neid ja viskavad tagasi.
Imbi Raasuke "Liikumismängud 1 - 3aastastele lastele"

Monday, January 10, 2011

Veeretamismäng sõimelastele

Palli veeretamine õpetajalt lapsele ja tagasi

Eesmärk: laps õpib veerevat palli püüdma ja enda juurest ära lükkama.
Mängu käik: lapsed istuvad põrandal poolkaares. Õpetaja istub nende ees ja veeretab palli kordamööda lastele. Lapsed veeretavad tagasi. Järk-järgult õpivad lapsed teineteisele veeretama.
Imbi Raasuke " Liikumismängud 1- 3aastastele lastele"

Wednesday, January 5, 2011

Pallimäng "Kütid"


Osavõtjaid vähemalt 10.
Ettevalmistus mänguks. Põrandale ( "mets" ) joonistatakse kriidiga vabas asetuses kolm 1m läbimõõduga sõõri. Igas sõõris seisab mängujuhi poolt määratud juhtmängija - " kütt" tennisepalliga. Ülejäänud mängijad on " jänesed".
Mäng. Mängu alustamise signaali ( 2 vilet ) järel jooksevad jänesed metsas ringi. Järgmise vilesignaali peale ( 1 vile ) peavad jänesed jääma liikumatult seisma ning kütid püüavad neid sõõrist lahkumata palliga tabada. Tabatu vahetab kütiga osad.
Mängu võidavad jänesed, keda küttidel ei õnnestunud kogu mängu kestel tabada.
Mängu reeglid. 1. Jänesed võivad visatud palli eest põigelda kohalt lahkumata. Vastasel korral loetakse süüdlane tabatuks. 2. Kütid ei tohi palli tugevasti visata - taoline tabamus ei loe.
Endel Isop " Liikumismängud".

Monday, January 3, 2011

Aasta 2011

Palju tervist, rõõmu ja liikumist uuel aastal!