Thursday, January 29, 2009

Suusapäev Pirital

Lasnamäe Lasteaed-Algkooli SUUSAPÄEV toimub 11. veebruaril 2009 Pirital algusega 10.00. Kohal on Eesti Suusaliidu suusabuss 30 paari suusa ja saabastega.
3. klassi õpilased ja Tuuleratta rühma lapsed väljuvad kooli juurest 9.00. Tagasi oleme hiljemalt kell 12.00.

Saturday, January 24, 2009

Mänguasjapäev liikumistunnis

Teisipäeval oli liikumistundides põnev, sest lastel olid kodudest kaasas sportlikud mänguasjad. Kõik mängisid rõõmuga oma vahenditega ja laenasid ka sõpradele küll palle, hüppenööre ja isegi vanaisa poksikindaid. Avastati ka uusi mänguasju spordiga tegelemiseks- vilega pall, kumm kummikeksu tarvis ning nupsuline pall, mida hea käes hoida iluvõimlemise ajal.
Aitäh vanematele, kes leidsid võimaluse lapsele sportlik mänguasi lasteaeda kaasa anda!
Veel pilte:

Thursday, January 15, 2009

Spordivahendi päev

Kallid lapsed, võtke teisipäeval, 20. jaanuaril liikumistundi tulles kodust kaasa mõni põnev sportlik mänguasi.
Lustime koos sportides!

Saturday, January 10, 2009

Soovitusi riietumiseks suusatunnis

Kui toimuvad suusatunnid, ära riietu liiga paksult,sest siis võid hakata higistama ja tunda ebamugavust. Kombinesoonile eelista pükse ja jopet, nii on mugavam liigutada käsi ja jalgu. Kanna sooja mütsi ja sõrmikuid.

Thursday, January 8, 2009

Jooksumäng "Karulaanes"

Ettevalmistus mänguks.
Ruumi ühes otsas märgitakse põrandale sõõr - "karu koobas", milles seisab mängujuhi poolt määratud juhtmängija - karu. Ruumi vastaspoolses otsas on märgitud "kodu", kus "elavad lapsed".
Mäng.
Mängujuhi märguande peale väljuvad lapsed kodust ja lähenevad karu koopale. Jõudnud karu koopa lähedale, lapsed peatuvad ja sõnavad kooris:
"Karu-Oti koopa kõrval
korjan seeni, marju.
Tuleb karu mõminal,
jooksen ruttu varju!"

Pärast viimast sõna väljub karu koopast ja hakkab lapsi taga ajama. Mängu võidavad lapsed, keda karul ei õnnestunud kordagi tabada.
Mängu reeglid.
Karu võib lapsi püüdma ja viimased koju jooksma hakata pärast sõna "varju!".
Karu võib lapsi püüda ainult kodu tähistava jooneni.
Püütud lapsed viib karu oma koopasse ja nad jäävad ühe korra mängus vahele.
Kui karu on kinni püüdnud 4-5 last, määrab mängujuht uue juhtmängija.
Endel Isop "Liikumismängud"